Slovenske železnice

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.501
3.550
113
Ja ja.
In sedaj ker se lukec vozi z vlakom, je manj letal v zraku.
Naslednjič pa naj gre z Flixbusom, da vidi kako se Gast arbeiterji počutijo..
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.165
2.506
113
Dokler je železniški promet tak kot je bo težko konkuriral letalskemu. Kot prvo je predrag ali pa so poleti preveč subvencionirani, kot drugo pa za večino relacij niti kart v kompletu ne moreš kupiti.
Sem iskal karte za Hlinsko blizu Pardubic na Češkem in lahko kupiš karto samo za del relacije, recimo do Gradca, Dunaja, ena opcija pa je bila celo do Pardubic (nightjet), vendar bi potem tam moral sredi noči čakati 3 ure na lokalni vlak. Potem pa je tu še dejstvo, da bi me povratna karta za dve odrasli osebi in otroka stala vsaj 1x več, kot me stane gorivo in vse cestnine v obe smeri z avtom.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.165
2.506
113
Recimo tako to izgleda. Enosmerna, ki iz Ormoža pripelje najdlje, torej do Pardubic je 300 eur, nato pa je še ena ura vožnje z lokalnim vlakom do Hlinsko. Kako bojo konkurirali s takimi cenami?
 

Priponke

  • Screenshot_20240518_103052_Chrome.jpg
    Screenshot_20240518_103052_Chrome.jpg
    501,9 KB · Ogledi: 46

B81

22. jul 2007
34.785
9.140
113
Pri 16-ih smo se s kolegi vsedli na vlak za balaton, karta menda veljala za "celo evropo"..
 
27. jan 2022
4.957
1.816
113
Inštitut za politiko prostora? Resno? A nimamo v državi zaposlenih ljudi, ki se s tem profesionalno ukvarjajo in rabimo nek "Inštitut" za traženje ruda i gubljenje vremena?
Ker se tako bojiš za svoj denar:
IPoP – Inštitut za politike prostora je bil ustanovljen kot zasebni zavod 1. marca 2006, v sodni register pa je bil vpisan 29. maja 2006. Ustanovili so ga Blaž Križnik, Marko Peterlin, Peter Šenk in Tadej Žaucer. IPoP deluje kot neprofitna organizacija. Od februarja 2008 je inštitut vpisan v evidenci raziskovalnih organizacij.

Seveda pa se verjetno prijavljajo na razpise države za financiranje - tako kot še XYZQ drugih.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.165
2.506
113
Kar pravim je, da imamo v državi ogromno že plačanih ljudi, ki bi se morali ukvarjati s tem, pa se očitno ne.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.501
3.550
113
Skrajni čas za spalni vlak Maribor - - - Koper.
Časi potovanja so že temu primerni.

No včasih je šel še del od Divače za Pulo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.447
103
63
40
Malo tu,malo tam :)
Dokler je železniški promet tak kot je bo težko konkuriral letalskemu. Kot prvo je predrag ali pa so poleti preveč subvencionirani, kot drugo pa za večino relacij niti kart v kompletu ne moreš kupiti.
Sem iskal karte za Hlinsko blizu Pardubic na Češkem in lahko kupiš karto samo za del relacije, recimo do Gradca, Dunaja, ena opcija pa je bila celo do Pardubic (nightjet), vendar bi potem tam moral sredi noči čakati 3 ure na lokalni vlak. Potem pa je tu še dejstvo, da bi me povratna karta za dve odrasli osebi in otroka stala vsaj 1x več, kot me stane gorivo in vse cestnine v obe smeri z avtom.

Recimo tako to izgleda. Enosmerna, ki iz Ormoža pripelje najdlje, torej do Pardubic je 300 eur, nato pa je še ena ura vožnje z lokalnim vlakom do Hlinsko. Kako bojo konkurirali s takimi cenami?
Si pogledal na https://www.cd.cz/en/spojeni-a-jizdenka/ tu je cena cca 140€ če prav gledam
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.114
3.424
113
Ker se tako bojiš za svoj denar:
IPoP – Inštitut za politike prostora je bil ustanovljen kot zasebni zavod 1. marca 2006, v sodni register pa je bil vpisan 29. maja 2006. Ustanovili so ga Blaž Križnik, Marko Peterlin, Peter Šenk in Tadej Žaucer. IPoP deluje kot neprofitna organizacija. Od februarja 2008 je inštitut vpisan v evidenci raziskovalnih organizacij.

Seveda pa se verjetno prijavljajo na razpise države za financiranje - tako kot še XYZQ drugih.
In ti si eden od teh štirih?
In, ja =bemu zelo se "bojim" za moj denar JTPM.
Ti se za svojega ne?
Ti lahko pošljem moj IBAN in mi vsak mesec nakažeš npr. ušivih 100 €?