Slovenske železnice

dask

Fizikalc
21. sep 2023
230
226
43
Bohinjska proga niti približno ni primerna za tovorni promet.... stanje tirov in podlog je katastrofa na več koncih, to ne bi preneslo več prometa. Menda pa se bo sedaj vložilo kar nekaj miljonov, ne samo v postaje, tudi v tire. Bomo videli.
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0

Ador

Majstr
7. avg 2019
654
340
63
Rad bi poznal tistega in z njim spregovoril kakšno besedo kateri je naročil te nove Stadler vlake. Ne da GPS sploh ne deluje tudi podatki skoraj nosi dostopni. Kdo bi rekel saj imajo Wi-Fi, ga imajo ja, deluje če stric ki pelje vlak to sploh vključi. Če je pa vključeno deluje pa z 1,5 danload in 0,10 upload.

"Stari" Siemensi so zakon, vse deluje kot mora! (Siemens-rdeči vlaki).
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.414
3.500
113
Ja mobilni operaterji pa imajo omrežje okrog prog v buli.

Đaba tebi Wi-Fi če je zunaj Telekomov 2g signal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.869
3.897
113
Ja mobilni operaterji pa imajo omrežje okrog prog v buli.

Đaba tebi Wi-Fi če je zunaj Telekomov 2g signal.
Železnice imajo svoj sistem baznih postaj, ki pokrivajo 100% omrežja. Projekt je plačala EU, uporablja se za telemetrijo vlakov, en od pogojev EUja je bil pa da bo omrežje na voljo tudi za namen dostopa do interneta na vlakih. Zakaj v praksi to ne deluje je pa vprašanje (domnevam da se ne uporablja to omrežje ampak so vlaki opremeljeni s klasičnimi 4g/5g routerji, kar pomeni da v vukojebinah in tunelih tole ne deluje).
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.414
3.500
113
Železnice imajo svoj sistem baznih postaj, ki pokrivajo 100% omrežja. Projekt je plačala EU, uporablja se za telemetrijo vlakov, en od pogojev EUja je bil pa da bo omrežje na voljo tudi za namen dostopa do interneta na vlakih. Zakaj v praksi to ne deluje je pa vprašanje (domnevam da se ne uporablja to omrežje ampak so vlaki opremeljeni s klasičnimi 4g/5g routerji, kar pomeni da v vukojebinah in tunelih tole ne deluje).
Če narediš speed test napiše da je omrežje Telekom Slovenije.

Sicer pa veš kak gre to pri železnicah, za to pa rabimo še kakšnih 10 miljončkov.
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
473
26
28
Slovenija
Omrežje GSM-R je namenjeno samo signalizaciji in ne prenosu podatkov za potnike! Da v novih vlakih Wi-Fi slabo deluje, so verjetno krive preobremenjene ali neprimerno postavljene dostopne točke na vlaku.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.661
258
113
Rad bi poznal tistega in z njim spregovoril kakšno besedo kateri je naročil te nove Stadler vlake. Ne da GPS sploh ne deluje tudi podatki skoraj nosi dostopni. Kdo bi rekel saj imajo Wi-Fi, ga imajo ja, deluje če stric ki pelje vlak to sploh vključi. Če je pa vključeno deluje pa z 1,5 danload in 0,10 upload.

"Stari" Siemensi so zakon, vse deluje kot mora! (Siemens-rdeči vlaki).

hehe ravno v soboto na poti v planico sva se s kolegom čudila, da ni gps signala, ker sva hotela izmerit hitrost vlaka...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ador

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
473
26
28
Slovenija
Utisevalec očitno nima pojma. V tem primeru bi bilo bolje, da bi sebe utišal. :fredi: Sicer pa gre za GPRS v omrežju GSM, ki je danes za prenos večjih količin podatkov povsem neprimerno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.661
258
113
Utisevalec očitno nima pojma. V tem primeru bi bilo bolje, da bi sebe utišal. :fredi: Sicer pa gre za GPRS v omrežju GSM, ki je danes za prenos večjih količin podatkov povsem neprimerno.

ker imas ocitno nekaj pojma o napeljavah, kaj je v tistih jaskih, ki grejo ob progi delali so jih pa nekaj let nazaj?
 

Ador

Majstr
7. avg 2019
654
340
63
Z vsem se strinjam (skoraj) kar ste napisali. Samo mi res ni jasno zakaj na Siemens vlakih ki so stari cca 23 let vse deluje kot je treba, na novih Stadlerjih ki so pa letnik 2021 in mlajši pa ne?

Potem se pa reklamira potujte na delo z vlaki kjer boste lahko že med potjo opravili precej dela.

Ti Stadlerji pa imajo na vsaka dva sedeža vtičnico 220V če se vam slučajno isprazni baterija....
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.367
382
83
Kombiniras stadlerja v eno smer, da napolnis baterijo, in siemensa v drugo smer, da opravis delo (al pa samo klikas po alterju)?
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.414
3.500
113
Vlak je faradejeva kletka.
Tak da je veliki problem da ti bo delalo omrežje notri.

Sicer pa na starem Pendolinu dela Wi-Fi kar dobro.
Mogoče zato ker je vedno prazen.
Če pa je 600 dijakov na vlaku pa wifi počepne, pa bazna postaja od Telekoma v neki vukojebini prav tako.
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0 in jendomen

borelij

Pripravnik
20. feb 2008
100
17
18
Železnice imajo svoj sistem baznih postaj, ki pokrivajo 100% omrežja. Projekt je plačala EU, uporablja se za telemetrijo vlakov,
Ne, izključno za govor. Gprs obstaja a se ne uporablja.

en od pogojev EUja je bil pa da bo omrežje na voljo tudi za namen dostopa do interneta na vlakih.
Ni res… lahko pa po določenem času SŽ sklene dogovor z operaterji za šering lokacij.
Zakaj v praksi to ne deluje je pa vprašanje (domnevam da se ne uporablja to omrežje ampak so vlaki opremeljeni s klasičnimi 4g/5g routerji, kar pomeni da v vukojebinah in tunelih tole ne deluje).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ador

Ador

Majstr
7. avg 2019
654
340
63
Ne, izključno za govor. Gprs obstaja a se ne uporablja.


Ni res… lahko pa po določenem času SŽ sklene dogovor z operaterji za šering lokacij.
Je čisto možno da so SŽ zamenjale operaterja. V preteklih letih se je uporabljalo omrežje od A1 ki je kar se tiče železnice sigurno najbolje pokrito.
 

borelij

Pripravnik
20. feb 2008
100
17
18
Je čisto možno da so SŽ zamenjale operaterja. V preteklih letih se je uporabljalo omrežje od A1 ki je kar se tiče železnice sigurno najbolje pokrito.
Operaterje menjajo in možno, da jih je več - odvisno kakšno pokritost zagotavljajo na določenih progah. Je pa bistveno slabša pokritost prog, kot ostalega področja. So tudi odseki brez brez … ali pa samo 2g…