Predpisi skozi čas

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
38
Nekaj sem iskal pa nisem našel...



Vem da si pred sto leti(?) moral biti skoraj avtomehanik, če si hotel narediti izipt za avto....



Kje in kdaj so prvič zahtevali opravljanje izpita?



Kdaj so pa začeli omejevati hitrost, alkohol itd...
 
Nazadnje urejeno:

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Omejitev hitrosti je bila sploh prva stvar, ki so jo avtomobilom namenili. V Angliji je bila omejitev 5 milj na uro. Nekaj časa so celo zahtevali, da je spredaj hodil človek z zastavo in opozarjal ostale.
hysterical-1.gif
 

jakao

Pripravnik
19. jul 2007
406
0
16
nokia
viš, to pa so vprašanja, ko se človek vpraša, ali sploh kaj ve, ker se mi niti približno ne sanja o tem
stupid-1.gif
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
38
Še na vožnjo skozi križišče sem se spomnil. Če si zavijal levo si zahupal enkrat, za desno dvakrat ali nekaj podobnega.
 

MaverickT

Majstr
Osebje foruma
Administrator
7. maj 2007
2.624
1
425
83
www.weekendwarrior.si
Hehe, to me spominja na nekega dolenca, ki se vozi po med zidancami tako divje da pohupa preden gre v ovinek, da se na drugi strani zavejo njegovega divjanja z ubogim hroščem.
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Men je dedek razlagal kako so se s fičkotom mrtvo pijani vozili okol, ker še ni bilo alkotestov..
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
2
36
39
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Kok mi je razlagal foter za dalnega 60', je bil s starejšim bratom na neki žurki kr daleč od

doma, neka poroka ali kaj, avto je bil od nekega bogatinskega kolega (ki je spal zadaj), in je bil stric tako

pijan da je padel z avta, policist samo neke dokumente pregledal (ma kaki izpit, ala osebne samo)

in sta se odpeljala naprej. (na konju je bil policist)
hysterical-1.gif




Registrirano še takrat sploh ni rablo bit kolko se spomni, ve samo da izpit se je dalo it delat,

ampak če ga nisi imel tut ni blo težav, ker v osnovi so te naučili vozit, sepravi tehniko,

prometnega znaka itak ni blo skor nobenega, avtov pa tolko, da si poznal lastnika 100%.





Povedal sem štorijo ki bo počasi stara 50 let, zdaj kok je res kok ne, ampak foter je bil trezn

in se živo spomni da se je stric skotal ven z avta pa s poda gor tiščal dokument...
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
2
36
39
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Kaj se tiče omejitev;

Zanimiva mi je ena stvar, pred 20timi leti si se lahko peljal 130kmh, in danes enako.

Takrat so prevladovali fički, 101, 128, kak princ, poljski fijati, kak mercedes, in spet stare katre ipd...

Recimo takrat si s fičkom lahko peljal 130 (po teoriji), danes pa z avtom ki ima 3x manjšo zavorno pot,
pri vseh ABSih, prenaprednih gumah, airbagih, še vedno samo 130.

Sodoben avto, se ja prej ustavi iz 180 na 0 kot pa kak fičo iz 130 na 0.

Tak da na ACju bi blo treba naredit vsaj 150. Al pa raznim oldijem znižat omejitve. Z jugecom po
cesti max 80, na AC pa sploh ne več.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.401
1.356
113
Ko so zgradili AC do Postojne baje kar nekaj časa na njej ni bilo omejitve hitrosti
evil.gif


Je pa zato na tistih 40 km AC vsako leto umrlo po 30, 40 ljudi
stupid-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.731
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
V Italji so na začetku avtomobilizma vozili na podeželju po desni, v mestih pa po levi.

Na podeželju če mene vprasas so vozli po sredini, ker nekih pasov ravno niso meli...
Zakaj bi jih, če je že sam bicikl bil višek tehnike.

Zakaj pa rabiš imet pasove, da lahko voziš po določeni strani ceste.
confused-1.gif
V Italiji je pač tako bilo po pravilih in to so tudi prakticirali. Eno zadnjih mest, ki je to odpravilo, je bil Milano.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Kaj se tiče omejitev;

Zanimiva mi je ena stvar, pred 20timi leti si se lahko peljal 130kmh, in danes enako.

Takrat so prevladovali fički, 101, 128, kak princ, poljski fijati, kak mercedes, in spet stare katre ipd...

Recimo takrat si s fičkom lahko peljal 130 (po teoriji), danes pa z avtom ki ima 3x manjšo zavorno pot,
pri vseh ABSih, prenaprednih gumah, airbagih, še vedno samo 130.

Sodoben avto, se ja prej ustavi iz 180 na 0 kot pa kak fičo iz 130 na 0.

Tak da na ACju bi blo treba naredit vsaj 150. Al pa raznim oldijem znižat omejitve. Z jugecom po
cesti max 80, na AC pa sploh ne več.

Motiš se. Pred leti se je omejitev na avtocestah dvignila iz 120 km/h na 130 km/h.
Sicer pa se vsi radi zgovarjajo na avtomobilsko tehniko, pozabljajo, pa da je "človeška tehnika" več ali manj enaka, prav tako tudi vsi fizikalni zakoni. Če zabiješ v zid pri 130 km/h fičkota in najnovejšega merčota, od obeh ne ostane prav dosti.

Ogo
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.401
1.356
113
Ne nakladaj. Danes na AC odseku Lj-Postojna niti slučajno ne umre 40 ljudi na leto
smirk-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
2
36
39
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Kaj se tiče omejitev;

Zanimiva mi je ena stvar, pred 20timi leti si se lahko peljal 130kmh, in danes enako.

Takrat so prevladovali fički, 101, 128, kak princ, poljski fijati, kak mercedes, in spet stare katre ipd...

Recimo takrat si s fičkom lahko peljal 130 (po teoriji), danes pa z avtom ki ima 3x manjšo zavorno pot,
pri vseh ABSih, prenaprednih gumah, airbagih, še vedno samo 130.

Sodoben avto, se ja prej ustavi iz 180 na 0 kot pa kak fičo iz 130 na 0.

Tak da na ACju bi blo treba naredit vsaj 150. Al pa raznim oldijem znižat omejitve. Z jugecom po
cesti max 80, na AC pa sploh ne več.

Motiš se. Pred leti se je omejitev na avtocestah dvignila iz 120 km/h na 130 km/h.
Sicer pa se vsi radi zgovarjajo na avtomobilsko tehniko, pozabljajo, pa da je "človeška tehnika" več ali manj enaka, prav tako tudi vsi fizikalni zakoni. Če zabiješ v zid pri 130 km/h fičkota in najnovejšega merčota, od obeh ne ostane prav dosti.

Ogo

V katerem imaš ene 70% več moznosti za preživetje?
In ni res da je človeška tehnika enaka, avtošole so včasih opravljali kar v vojskah, tastari je peljal
prvič v živlenju tamiča med kasarnami, rikverc obrnil in nazaj, pa je imel izpit, ki mu velja še danes.
Naredit izpit danes pa ni več mačji kašel. Pa tut dela se dosti dosti več kilometrov.

Leta 95' avto z 100k km je bil že podrtija, medtem ko se zdaj s temi kilometri komaj "uteče motor"

Glede nato da se po nemčiji in italiji vozijo brez omejitev tudi po 320, nevem zakaj se pri nas nebi smeli 160.

Sicer pa glede nato kaka je možnost da te ulovi provida, in da si je potem še z 160 "zanimiv" pa je kazen tako
majhna da ga zmiraj šibam 160 in tut čez...
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
38
Citat:
In ni res da je človeška tehnika enaka, avtošole so včasih opravljali kar v vojskah, tastari je peljal
prvič v živlenju tamiča med kasarnami, rikverc obrnil in nazaj, pa je imel izpit, ki mu velja še danes.

Tudi moj foter je delal izpit za tovornjaka v vojski-leta 67.

Pa so se prvo učili menjavat prestave tako, da je bil dojc na klocih.

Na vožnji ga je inštruktor vprašal mimo kakega znaka sta se peljala in ker ni vedel ga je moral it umit z vodo iz čutare...
 

s1m0n

Pripravnik
8. avg 2007
431
0
16
37
prej so bile omejitve 120 na uro....danes 130 na AC. zakaj ne več? zato ker je na cesti 3x več prometa. od tega jih 5% govori po telefonu, 5% kadi, 30% pa vozijo 160 ali več. ostane samo še 60 % ½normalnih½ voznikov kateri pa umrejo za volanom ravno zaradi tistih 40%, ki ne vozijo ali po omejitvah ali pa niso z ½možgani¨ na cesti.