Okolju prijazni avtomobili

Steve

Guru
13. avg 2007
9.719
1.619
113

2019 in spet nova baterija? Mojster nekaj tu ne štima.... linki ki jih tu vztrajno popaš pravijo 1 mio km v 20 letih nema problema. Seveda z 15% izgubi kapacitete max. Wtf?
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.569
6.595
113
General Motors LLC (GM) is recalling certain 2017-2019 Chevrolet Bolt EV vehicles previously recalled under NHTSA recall number 20V-701.

Tak avto je ze win za kupit magari potem uporabis baterijo za hranilnik pri SE. Kje drugje se dobi novo baterijo 64kWh za 15k?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.445
5.928
113
pri taščici

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.569
6.595
113
Ce lahko avtomoste sraufa prvo generacijo ampere, bodo tudi ampero-e

ja, kona ima 39, ampera pa 64 baterijo. Ogromna razlika.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.212
1.835
113
Smeh...danes se usedem v službenega električnega golfa. Padem na zic in se začnem razgledovati kje bo kak gumb za vklop zadeve. Ni. Išcem, se čoham ...pa reče sodelavec..saj ima ob volanu ključavnico. Ključ iz žepa, vtaknem v ključavnico, zaverglam električen avto in sva šla .
Sem mislil, da se bom poscal od smeha. :valjamse:
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: Najbolji in MrDaco

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.972
1.107
113
www.adriamedia.si
Ja seveda. Sploh če to reče zblazneli ev vernik bom takoj verjel. Tudi spimpanim grafom ne verjamem.
Kaj ti verjameš ali ne, je irelevantno,. Dejstva so jasna. Nobene energija ni 100% čista, ampak OVE (hidro, sonce, veter) + JE je vse tam pod cca 30g CO2/ kWh, potem so pa plinske (okoli 500), najbolj svinjske so TE (1000). Pa seveda: tudi recimo shranjevanje s ČE ni čisto, doda kar precej emisij (tam nekje nad 200g CO2 / kWh), shranjevanje v baterije cca 300 g / kWh (ta z leti opazno pada z razvojem novih baterij).
Če bi recimo gledal shranjevanje v zeleni vodik, moraš emisije vira energije, ki ga uporabljaš za to, pomnožit s tam nekje 4.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.719
1.619
113
Kaj ti verjameš ali ne, je irelevantno,. Dejstva so jasna. Nobene energija ni 100% čista, ampak OVE (hidro, sonce, veter) + JE je vse tam pod cca 30g CO2/ kWh, potem so pa plinske (okoli 500), najbolj svinjske so TE (1000). Pa seveda: tudi recimo shranjevanje s ČE ni čisto, doda kar precej emisij (tam nekje nad 200g CO2 / kWh), shranjevanje v baterije cca 300 g / kWh (ta z leti opazno pada z razvojem novih baterij).
Če bi recimo gledal shranjevanje v zeleni vodik, moraš emisije vira energije, ki ga uporabljaš za to, pomnožit s tam nekje 4.
Čudovito. Ampak govora je ceni štroma, ne njegovi čistoči
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.569
6.595
113
Lahko naredim 1mio km in ne bos nikoli zavohal smrada ko bom sel mimo, dizl na drugi strani samo obrne motor in zasmradi vse okoli
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.215
894
113
Dobr, kdo tu pa se vozi samo zato ker se mora? Samo sluzbeno? Dejte nehat s to patetiko. EV manj onesnazuje kot ICE, pa ce se na glavo postavite. Seveda pa vozite kar zelite, lahko tudi tank, meni je vseeno, za vami se kadi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.569
6.595
113
Dobr, kdo tu pa se vozi samo zato ker se mora? Samo sluzbeno? Dejte nehat s to patetiko. EV manj onesnazuje kot ICE, pa ce se na glavo postavite. Seveda pa vozite kar zelite, lahko tudi tank, meni je vseeno, za vami se kadi.
Ja eni majo sama poslanstva na cesti…pa kako so bogi ker deco razvazajo popoldan in jim ne znese ev za 400km dometa in rabijo za 1000km

me cudi edino da se ne preselijo bliže sluzbi, da bi lahko peš sli in potem grajajo javni promet ker drugace ne gre bit ekoloski?